یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked
سرخط خبرها

نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر

  • کد خبر: ۲۲۳۴۵۱
  • ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱
نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر
اگرچه هنوز دقیقا روشن نیست که سامسونگ کی از «گلکسی اس۲۴ اف‌ای» رونمایی می‌کند، اخیرا، جزئیات تازه‌ای در این باره منتشر شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سامسونگ مشغول توسعه نسخه FE گلکسی S24 است و ظاهرا قرار است این مدل اواخر سال جاری میلادی در برخی بازار‌ها عرضه شود. این زمان ممکن است ماه نوامبر (آبان و آذر) یا حتی‌ آخرین ماه سال ۲۰۲۴ (آذر و دی) باشد.

براساس یک گزارش، سامسونگ نمی‌تواند گلکسی S24 FE را تا اواخر تابستان سال ۲۰۲۴ آماده کند، بلکه زمان عرضه آن در برخی از بازارها به هفته‌های پایانی سال جاری میلادی موکول می‌شود و اوایل ۲۰۲۵ نیز در برخی بازار‌های دیگر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر

همچنین، این منبع آگاه گفته است که اسم رمز R12 به گلکسی S24 FE مربوط می‌شود. این منبع استدلال می‌کند، از آنجایی که اسم رمز R11 برای گلکسی S23 FE بود و اسم رمز R10 نیز به گلکسی S22 FE و اسم رمز R9 به گلکسی S21 FE مربوط می‌شود، درنتیجه، اسم رمز R12 می‌تواند به گلکسی S24 FE ارتباط داشته باشد.  

گلکسی S24 FE احتمالا تابستان عرضه نخواهد شد

اگر سامسونگ تصمیم بگیرد به برنامه سال گذشته میلادی خود پایبند باشد، ممکن است شاهد عرضه گلکسی S24 FE در برخی بازار‌ها در هفته‌های پایانی سال ۲۰۲۴ باشیم. همچنین، اوایل سال ۲۰۲۵ این دستگاه در بازار‌های بیشتری عرضه خواهد شد.

طی ماه‌های آینده قطعا اطلاعات بیشتری در مورد زمان عرضه این گوشی منتشر خواهد شد. سامسونگ گلکسی S24 را در ژانویه معرفی کرد. این شرکت اکنون احتمالا درحال آماده‌شدن برای معرفی گوشی‌های هوشمند تاشوی سری گلکسی Z در کنار چند محصول دیگر، ازجمله سری گلکسی تب S10، سری گلکسی واچ ۷ و گجت پوشیدنی گلکسی رینگ، است. حالا منابع آگاه ادعا می‌کنند که کاربران می‌توانند منتظر گلکسی S24 FE هم باشند.

همان‌طور که گفته شد، هنوز اطلاعات زیادی در مورد گلکسی S24 FE منتشر نشده است و باید منتظر بود تا در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از آن به‌اشتراک گذاشته شود.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->